Ходих при Галин зад Киров бош,за него мпх равоти.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сменям, сменям, а проблема си остава ...
Collapse
X
-
На мене Галин в Бош ми адаптира МПХ след смяна на дебитомера /оригинален!/ и оборотите се стабилизираха най- накрая. Другите неща също съм ги сменил като колегата. Вариант е да ти смуче въздух от някой пукнат маркуч по хода на входящия въздух към всмукателните колектори и то след дебитомера. Или TPS- a нещо да се прецаква. И не на последно място- лошо зацепен ангренажен ремък! Друго, за което се сещам е: увличане на мотора от диска на съединителя, щом го прави само в движение.Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.
Comment
-
E дано ви помогне това.
Моята е 155 2.0 16в. 1996г.
Почти същия проблем,даже понякога не пали без да съм подал малко газ.При движение с по-ниски обороти(1300 - 2200)с постоянна газ,се осещаше придърпване на моменти.Всичко изброено от вас го тествах и аз(няма нужда да сменявате напосоки-на диагностика си показва ако има някакъв проблем).Диагностиката става с доста стара и евтина програма - ВИЗА.
След няколко дневно чуденесе оказа клапана за рециркулация на отработените газове(ЕГР - а).Днес след обяд го установих - запуших му вакума и ЧУДО - всичко заспа.
П.П.Лошото е ,че диагностиката на го хваща - явно проблема е в самия клапан,щото като извада буксата от електромагнита дето го упавлява си дава грешка.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko IvanovE дано ви помогне това.
Моята е 155 2.0 16в. 1996г.
Почти същия проблем,даже понякога не пали без да съм подал малко газ.При движение с по-ниски обороти(1300 - 2200)с постоянна газ,се осещаше придърпване на моменти.Всичко изброено от вас го тествах и аз(няма нужда да сменявате напосоки-на диагностика си показва ако има някакъв проблем).Диагностиката става с доста стара и евтина програма - ВИЗА.
След няколко дневно чуденесе оказа клапана за рециркулация на отработените газове(ЕГР - а).Днес след обяд го установих - запуших му вакума и ЧУДО - всичко заспа.
П.П.Лошото е ,че диагностиката на го хваща - явно проблема е в самия клапан,щото като извада буксата от електромагнита дето го упавлява си дава грешка.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Re: сменям а проблема си остава
Първоначално публикувано от mariyan_mvaОт както имам Алфа вече 5 месеца, проблема ми само един играят ми оборотите на празен ход от 400 до 1600 само в движение като освободя от скорост по някой пат и гасни,а като спра ги стабилизира на 840.Алфата е 156 1,8 98г смених, дебитомер,ламбда сонда,дросела е изчистен от нагар,карам я с 98 или 100 октановия бензин,но проблема не се решава ако някои има идея за нешто нека сподели. Ходил сам на диагностика моторчето на празен ход работи идея нямам.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
колеги от това което сте изписали до момента мога единственно да ви кажа че на всички ви е един и същ проблема,т.е.много бедна смес на ниски обороти,като гледам сте сменявали всичко и пак не се оправя ,това е защото всички сте се вглъбили в най сложните проблеми на инжекциите ви,а пропускате елементарното(което диагностиката не може да го открие )
значи отсъждам бедна смес-от какво може да е бедна
1-ламбда
2-дебитомер
3-дюзи
4-тпс
5-НИСКО НАЛЯГАНЕ НА ДЮЗИТЕ
6-КЛАПАН ЗА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ
7-УМИРАЩА ПОМПА
м-у другото на ТПС-ите ви има уплатнителен пръстен,вижте и него(намира се м-у тпс исмукателният колектор,дросела)
давам ви малък жокер,вижте в аутодата,колко трябва да е налягането на дюзите
Comment
-
значи за различните модели е 2,3-2,7 и 2,8-3,2,това е 1,6 и 1,8/2,0
Comment
-
да не си прекалил с обогатяването,а о-пръстена на тпс
Comment
-
а, помпата има ли достатъчен дибит,защото нали знаеш че по време на движение ,по точно на ускорение,дюзите пръскат с увеличено време и ако няма достатъчен дибит помпата да ги захранва пада налягането
Comment
-
Първоначално публикувано от drigataда не си прекалил с обогатяването,а о-пръстена на тпс156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
относно смученето на въздух от нерегламентирано място,ще ви издам един ефикасен метод за проверка
палите да работи на място,взимате един какъвто и да е спрей(дезодорант,вд и прочие) и пръскате около смукателният колектор,ако има пропуск ,за момент двигателя ще вдигне обороти,после ще възтанови работата си
Comment
Comment